קורס קידום אתרים

מהו קידום אתרים?

תחום קידום האתרים באינטרנט הוא זה שאחראי להזנקה של אתר במנועי החיפוש השונים. היום, גם האתרים המעוצבים והאיכותיים ביותר, לא ישיגו את מטרתם החשובה ביותר אם לא יזכו לדירוג גבוה בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. הסיבה היא פשוטה – אם לגולשים אין נגישות לאתר, האתר לא זוכה לכניסות ונותר אנונימי ברחבי הרשת.

מטרת מקדמי אתרים היא להביא את האתר לדירוג גבוה בהתאם לביטויי חיפוש רלוונטיים. חברות קידום אתרים שפועלות באופן מקצועי ואפקטיבי, דואגות לבצע את עבודתן בצורה מחושבת ובכך לדאוג לתוצאות יציבות לאורך זמן.

על קורס קידום אתרים כבר שמעתם?

מקצוע קידום האתרים הפך למבוקש מאוד בשוק בשנים האחרונות, לכן היום ניתן למצוא ברחבי הארץ מוסדות שמאפשרים לכם ללמוד קידום אתרים במסגרת של קורס. קהל היעד לקורסים אלה הינו מגוון מאוד והוא מתאים לבוני אתרים, בעלי אתרים, מעצבי אתרים, כותבי תוכן ועוד רבים אחרים.

הקורס מאפשר לכם לקבל הבנה מעמיקה של תחום האינטרנט, להבין יותר כיצד פועלים מנועי חיפוש מודרניים ולתת לכם כלים טובים ויעילים לקידום אתרים. רבים טועים וחושבים שמדובר במלאכה פשוטה, אך ההיפך הוא הנכון. ללמוד קידום אתרים באופן מקצועי יאפשר לכן להבין את המהלכים הרבים שמתרחשים מאחורי הקלעים.

למידה במסגרת מקצועית ומאורגנת מאפשרת לכם להיחשף לא רק לסודות מקצועיים ומידע חשוב, אלא גם להבין לעומק את דרכי הפעולה. הדרך לקידום אתר עוברת דרך שעות רבות של עבודה קשה. מה כוללת אותה העבודה? כשמדברים על מאחורי הקלעים, למה מתכוונים? קורס קידום אתרים מספק רקע תיאורטי ופרקטי והינו מתאים גם לתלמידים אשר מגיעים ללא כל ניסיון קודם בתחום. בסיום הקורס אולי עוד לא תהיו מקדמים מקצועיים, אך בהחלט תהיו בדרך הנכונה.

מעוניינים ללמוד קידום אתרים מקצועי? הכירו את הקורס המקיף והמקצועי של חברת אפטר יו.

לאחר שנים של עבודה בתחום ומאות תוצאות בעמודים הראשונים של גוגל, חברת אפטר יו פותחת קורס קידום מקיף המספק הצצה לעולם הקידום. במהלך הקורס יילמדו מגוון נושאים ויינתנו כלים חשובים ושימושיים עבור בוני אתרים, מקדמים ואנשי שיווק המעוניינים להפיק יותר ממנועי החיפוש הגדולים. בין התכנים בקורס תוכלו למצוא את הנושאים הבאים:

מבנה האלגוריתם של גוגל – כיצד מורכב האלגוריתם הבסיסי של גוגל? מהם הפרמטרים החשובים? לאילו שינויים אנו עדים בשנים האחרונות ולאן מועדות פניה של גוגל? תשובות לשאלות אלה ונוספות יינתנו במהלך הקורס.

– עבודה עם גוגל ומנועי חיפוש נוספים – מה מציע גוגל עבור אנשי השיווק? כיצד עוקבים ומנטרים תוצאות של אתרים? מה כולל בתוכו עמוד תוצאות של גוגל? קצת כמו עם בדיקות מעבדה, על מנת להבין לעומק את התוצאות שמופיעות לנגד עינינו יש צורך להבין את המדדים השונים.

איפיון נכון של אתר – איך מתכננים באופן היעיל ביותר אתר או פורטל ברשת? מהי אופטימיזציה בהקשר של אתרי אינטרנט? איך ליצור היררכיה בין עמודי התוכן? מבנה ומראה האתר משפיעים לא רק על הגולש, אלא גם על הרובוטים של גוגל. מבנה נכון של האתר עושה הבדל של שמיים וארץ במיקומיו במנוע החיפוש גוגל, ובכמות הגולשים בהתאם.

לינקים וחשיבותם – הקישורים משחקים תפקיד חשוב בקידום, אך אין זה אומר שכל קישור טוב לנו. איך להבדיל בין לינקים איכותיים ללינקים שייגרמו לנו נזק? איך לשמור על האתר מפני קישורי ספאם? מהו מערך קישורים ואיך מרכיבים אחד בחוכמה? במהלך הקורס יינתן מידע רב על בניית קישורים נכונה והדרגתית.

תוכן איכותי – תוכן איכותי הוא הבסיס לקידום מוצלח. תכנים שיווקיים לאתרי אינטרנט צריכים לפנות הן לגולש האנושי והן למנוע החיפוש שסורק את העמוד. איך משלבים בין שתי הדרישות? כיצד יוצרים טקסט קידומי מבלי להתפשר על הצרכים האחרים? במהלך הקורס יינתנו כלים רבים לכתיבה שיווקית נכונה.

כלים חשובים – במהלך הקורס כל תלמיד יילמד לעבוד עם כלים חשובים ביותר דוגמת Google Webmaster Tools, Google analytics , כלי מילות המפתח של גוגל ומערכת ניהול תוכן של WordPress.

בנוסף לנושאים הללו ולעוד רבים אחרים, לאורך הקורס כל תלמיד יקים אתר, יקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל וינטר את מיקומיו. המסקנות והתוצאות יהוו כלי לימודי חשוב שיאפשר לתלמיד לעשות שימוש במידע התיאורטי שבידיו ולהתנסות בעבודת קידום בשטח.

למידע נוסף וקבלת פרטים אודות קורס הקידום של חברת אפטר יו הינכם מוזמנים להשאיר את פרטיכם ואנו נשוב אליכם עם המידע המבוקש.